Pages

Friday, February 5, 2010

funny friday

7 comments:

  1. ha ha! Just catching up on your posts below- I like those booties! Hope you have a happy weekend lovely xxx

    ReplyDelete
  2. Yep - that qualifies as funny :) Tho' "dad's way" sorta has a way of taking all the fun out if it ...don'tya think?! ;)

    ReplyDelete
  3. oops ....maybe that's not "dad" at the computer. Big brother? Computer Geek friend?.... who knows...but the ol' fashioned way just seems more fun :)

    ReplyDelete
  4. Soooo funny !!!! :)

    Have a sweet and happy weekend !!!!
    xoxoxoxo

    ReplyDelete
  5. This totally reminded me of my hubby!

    ReplyDelete
  6. Too FUNNY! Gotta love dem New Yorker funnies!!

    My favorite was a socialite talking to her Nanny and three kids saying, "Yes, but I thought there was a fourth, a tall one..."

    And one of my all time favorites, Two women meeting on a city street and one says to the other, "Oh I LOVE your body! Where did you get it?" hahaha, a little jab at our plastic surgery craze......

    Gotta love 'em, thanks for the laugh, Girl : )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for Blogger